Slouch Shoulders !

Assalamualaikum !
Ha ! Apa khabar semua? Ha, macam pelik pulak cara aku type ni -,-
Okay, sekarang ni orang muda pun cepat bongkok. Aku dari kecik ayah aku ajar bila duduk je kene duduk straight jangan bongkok malas. Hah, kekadang aku degil tak dengar cakap ayah aku. Dapat lah bahu C. Aku taknak bahu C ni jadi haritu aku tanya encik google and abang youtube. pffft. haha. Ini jawapannya :D


Banyak positive reviews jadi aku try lah jugak. Berkesan :) Tapi kene selalu buat lah. Jangan sehari je. Lepastu puas hati. No,no. Lagi satu video !




Daripada blogilates ! omg, agak lenguh lah buat workout ni. Tapi worth it<3 p="">

Cuti ni, aku banyak exercise & try jadi sihat! Hehe. Start hari ni aku makan cereal waktu breakfast. (Inspiration from Mira :)) Stop makan junk food. Dulu ada lah slack sikit. Kadang2, ambil gak pringles. Tapi no more . haha ! Kalau korang nak exercise tapi tak tau nak exercise ape, tengok blogilates punye video. Dia selalu cakap "Train like a beast, look like a beauty" & memberi inspirasi kat aku untuk exercise harder ! 



Cantik kan die :)!

Well, tu je lah tuk harini. Ok, assalamualaikum! 

Qoute & pic of the day !


0 comments

Appreciated :)