Assalamualaikum !

Bagaimana dengan kehidupan anda semua? Best? Teruk? Stress? Gila? Macam tak hidup dah? Ada aku kisah :D? Hmmmm?

Sebenarnya aku tengah boring ni. Tak tau nak buat ape so mangsanya komputer aku. Few days ago,  aku ada search pasal Selena Gomez and baru tahu pasal lagu love will remember. Google lah kalau anda rajin. Tapi pada yang malas, anda boleh klik sahaja video di bawah.


Sekali dengan lirik sekali kalau anda ingin berkaraoke di sini. Dipersilakan :)
Well, Selena walaupun kekadang menyampah dengan kau tapi sedih gak dengar lagu ni. Jelena .

NOW! WHOSE NAME START WITH A , TWO LETTERS AND ENDS WITH AN E :DDD?

YES! AUSTIN MAHONE!
meh besarkan sikit kasi nampak.

tak suka dengan dia? Boleh tekan X kat atas :))
(source: instagram)

Hmmm, current obsession.Donno why.
Uhh, don't forget to vote for him for EMA :)

Huh, sorry kalau terpaksa baca aku punya post ni. Boring lah tak tau nak buat ape :O


So, okey lah. GOODBYE :)

0 comments

Appreciated :)